helnöjd.

Till min förvåning kom jag faktiskt upp imorse :P
Gick upp, klädde mig, drack lite vatten (som jag för övrigt hatar att dricka på morgonen, så äckligt, spyfärdig) och en banan, borstade gaddarna och åkte iväg och körde spinning 45 min. Helt underbart skönt var det. Emma och jag tänkte försöka köra den varje tisdag och det vore helt perfekt för min del, upp tidigt, träna, käka frulle, duscha o göra sig iordning och sen ta mig ner till bibblan och plugga, min strategi för våren. Går fan inte att sitta hemma och plugga.

Jaja, tillbaka till min dag... Efter träning åkte jag hem, käkade en frukost med gröt o grejer, sen blev de en promenad med hundarna, var lite snäll mot min mor idag och lät henne få sovmorgon för en gångs skull, annars brukar de vara hon som sköter hundarna på morgonen, eftersom jag inte är allt för pigg på morgonen. Sen tokslocknade jag i typ 2 timmar. :P Så var de bara upp, göra sig iordning, slänga i sig lite käk och springa iväg för Carina skulle hämta upp mig.

Åkte till Eskilstuna och inser att jag har valt en sån där helt underbar kurs som jag bara älskar, not. Tror det kommer bli jätte bra absolut, men de första hon säger är att man ska vända sig till den som sitter bakom och prata. Ångest ångest ångest, men fruktansvärt nyttigt för min del. Sen blev vi indelade i grupper, helnöjd, hamnade med mina gamla vanliga + 6 st till = 11 st. Kursen kommer ju bestå av gruppövningar, samtalsmetodik heter kursen för den som vill veta. :P Ne men den kommer nog vara jätte nyttig, lära sig prata och lyssna på ett proffisionellt sätt.

Ja sen 16.30 begav vi oss hemåt. Har inte hänt så mkt mer faktiskt, bara tagit de lugnt och nu har jag slagit mig ner i sängen, så skönt så. Natti natti folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback