lugn fredag.

vaknade och tänkte "varför i helvete ska jag aldrig få sova" fick för mig att klockan var runt halv 4, men tittade på klockan och insåg att klockan var 4 min innan klockan skulle ringa =06.40. wow, jag fick sova en hel natt utan att vakna 340 ggr. :D

Gick upp, började göra mig iordning. såg att jag hade gott om tid, satte mig och käkade frukost och tittade på nyhetsmorgon, så kom nyheterna, jag tittar på klockan igen och inser att den går fel, ja men bra då blev de lite stress helt plötsligt.

Tog bilen och åkte mot eskilstuna. "Juridik och fältstudier" en kurs man kommer ha stor nytta av, lagar och regler, personaljuridik och sånt har man ju alltid nytta av. Så var de grupparbetet då, ångest ångest ångest. Men de va 2 till  från katrineholm, en av dem sandra, så man kunde vara minst 3 så de passar ju bra, vore skönt att kunna göra åtminstone 1 av arbetena på hemmaplan och slippa åka till etuna varenda gång.

Ja sen åkte jag till lägenheten och hämtade mina stackars blommor. Fy fan vad de stank avlopp, höll på att spyyy.
Så vidare till k-holm. Började städa mitt rum, haha fy fan vad de låter konstigt att säga att man städar sitt rum, men så kommer de vara ett tag framöver :P

Sen handla lite med mamma o gerhard, och så ner på stan med jessica en sväng. =) Sen har de vart så lugnt så lugnt. riktigt skönt faktiskt. Kände ett tag att jag ville göra någonting, men nu är jag glad att de har varit en lugn och skön hemmakväll. =)

Nu var de tänkt att jag ska stänga av datorn och läsa en sammanfattning av drogutvecklingen i sverige. Hade de som mål idag så de ska jag göra klart innan jag sover så jag kan vara nöjd med mig själv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback