söndagskänsla.

summera denna helg då....

I fredags var jag först och fikade hos emma en snabbis med gänget, sedan blev de till Lina och kolla efter lite böcker men hade tyvärr ingen tur. Så blev de factory outlet med memme och bella :)
Och sen stan med Johanna och memme. Jävla spring överallt ;p Men trevligt var det.
Sen på kvällen blev de lite vin med jessica och Johanna, så kom eric en sväng oxå.
Riktigt trevlig kväll, vet dock inte hur det kom sig men de blev visst lite för mkt och mådde inte allt för bra.
Men hade fia som fick ta hand om mig. Haha. Nä klara mig bra själv men hon hade roligt åt mig iaf. :P

Lördagen, mådde inte allt för bra. Åkte med mamma, agge och adam till hundutställningen och kollade på alla vackra newfounlands. :) Som jag sa till mor "en sån ska jag ha när jag blir stor" Haha. Ne men det krävs nog ett hus för en sån luffs. Ja, senare gjorde jag mig iordning och drog iväg till en kompis till fia, mkt trevligt måste jag säga. Men hem skapligt då jag skulle upp och jobba.

Imorse var de jobb 7.15 - 12.15, sen iväg med mikis en sväng, hem till emelie, vidare till jessica på kaffe, sen hem och tog en dusch, käkade lite och drog iväg till fian på film. Hyrde 2 filmer på konsum, blev en norsk skräckfilm, konstig men faktiskt bra. Några ungdomar som blir jagade i skogen av jägare, scenerna var ju inte allt för trevliga, ingen mer skog för mig och fian iaf. :P Sedan blev de lite komedi, min stora feta grekiska semester, skön nedvarvning på kvällen. :)

Nu ligger jag här och ska ta o försöka sova lite tänkte jag, jobba 7.15 - 10.15 imorgon, piss tid men ser det som en möjlighet att komma upp tidigt. :) så lite ärenden och träning till kvällen, går med emma.w så man kommer iväg, så jobbigt att gå själv. Fan vad nöjd jag kommer vara imorgon kväll och kunna skicka iväg ett sms och säga att jag faktiskt vart och tränat, eftersom mitt försök till de i fredags misslyckades och en person sa att de var oförlåtligt. Haha.

De är ju för jävla underligt, inte pratat på bra länge, den första frågan man får är om man hittat någon.
Och då säger jag "Skit i det du så lever du längre" Haha.
Blää ingen bra känsla, här har jag mått för jävla underbart och nu raserades muren direkt. :(
Ne men jag ska vara stark!!!!

Nog för mig. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback