brush it off.

Jobbat 7.15 -15.00 idag, känns faktiskt bra att varva jobben lite. Trivs ju med människorna på hemtjänsten =)
Sen hem... Överlyclig, nu kan jag pusta ut =) Så över till fian en stund, drack kaffe och snackade lite skit.
Hon berättade att hon visste en som hade haft samma sak som jag lider av nu, vad de nu är? skulle iaf försöka luska ut vad de var och höra av sig till mig, vore skönt att få veta varför man är precis knottrig av blåsor i händer och på fötterna. äckligt är de!

Piss jobbigt att vara hemma just nu... Så fort man kommer innanför dörren känner man av den dåliga energin och vill genast fly igen. Tycker det är tråkigt, för det är väldigt märkbart att det är något men haft så många chanser att kunna tala om det men nedå, bara korta dryga, fräsiga svar. Och det är bara jag som är tvungen att prata om det ska komma någonting ur den munnen till mig. Men alla andra går det att prata med och låta trevlig mot. Det gör mig riktigt ledsen faktiskt. =( Ska bli så skönt att vara kattvakt åt poquita (stavas?) i helgen. Jag ska njuta av ensamheten, självklart menar jag inte att stänga in mig och vara helt själv, bara slippa det här!

Ska börja leta lägenhet åt mormor oxå tänkte jag, känner att jag vill flytta tillbaka, bo själv igen. Detta börjar bli för jobbigt för mig. Så mycket som vore skönt att slippa. Älskar min familj, men det blir lättare att umgås och uppskatta om jag flyttar känner jag. Och jag tror jag kan klara av hyran och allt om jag bara får jobba lite extra till hösten.

Ja, se om damen vill svara på mitt sms så att jag slipper sitta här. =) Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sitta och skiva och klaga behöver du inte göra. Det är förfan din egna mamma. (om det nu är hon du menar). Då borde du kunna gå och prata med henne och berätta vad du känner istället. Men om du nu inte trivs här så kan du ju lika gärna flytta som du så jättegärna vill. Så skriver man inte tycker jag inte...

Postat av: emma.e

har ju försökt att prata om du nu kan läsa så skrev jag just de. Och vad tar du åt dig för? de handlar ju inte om dig direkt. Och lätt för dig att säga så, de är inte du som får skiten för allt så de är väl inte så konstigt att man känner som man gör, du vet fan vad jag pratar om :(

2010-07-02 @ 15:19:16
Postat av: lucke

tjabba! Bra väder hos er idag? :)

2010-07-02 @ 15:32:13
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback