dancing on my own.

Skickade mejl till skolan igår om de kan skicka hem mina tentor så att jag slipper åka dit för att hämta dem, fick svar idag, ena akademin kunde skicka tentan medan den andra inte kunde de pga kostnaderna, borde inte hela mälardalens högskola ha samma policy överallt? :P Haha. Skickade iaf dit ett kuvert med porto så att de kan skicka hem dem utan att behöva betala något. Och jag slipper betala bensinpengar, bara typ 20 kr ist. Mkt smart av mig tycker jag. Haha

Ja jobbat i hemtjänsten 7.15 - 12.15 idag, sen har de inte hänt så mkt, vart och handlat med mamma o agge, ute med hundarna, vart hos mormor och fikat och nu ligger jag o vilar en stund. Men snart dags att bege sig till de andra jobbet 17-21.

Tror han har slagit i huvudet minsann, trevlig, normal, vill umgås utan en massa trams. Vad har hänt? T.o.m. fått mig lite sms idag och det hör ju inte till vanligheten. Och inatt var de synd att jag inte bodde där, då kunde vi ha tagit en promenad med hundarna. what?! Haha.

Jaja. Min plan gick fan inte, högtalarna funkade inte som de var tänkt, mormor var inte särskilt rik hon häller. Vafan gör jag? Ska försöka få tag på far och se hur de står till där. Jag hatar detta!!! =(

Ne dags att bege sig till jobbet då. Inte de minsta lust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback