dont worry, I´ll be fine!

Fick för mig att städa och tvätta lite här hemma förut =) Sen lånade jag bilen och for iväg till Norrköping. Åkte till himpa (himmelstalundsbadet) och badade lite med syrran, trodda och grabbarna =) Ja jag ska inte bli livräddare, det är ju en sak som är säker iaf, Casper och jag badade i den djupa bassängen och hans armkudde åkte av så han hängde på mig och jag höll själv på att drunkna. Haha.

Sen åkte vi vidare hem till camilla, var uppe en sväng hos pappa oxå. Skulle ha tagit ett kvällsdopp med J men så blev de inte, så åkte hemåt i regnet ist, obehagligt när man inte ser så mkt av vägen och vatten över allt så man känner hur ratter drar åt sidan ibland. Men de gick fint iaf.

Väl hemma satte jag och mamma oss på altanen och drack ett glas öl och snackade lite. Skönt att prata ibland, vi fick nog båda lite sagt och det känns ju bra =)

Men nu är de dags för att sova lite, jobba 7.15 - 12.15 i hemtjänsten sen 17-21 som personlig assistent.
Natti Natti gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback