????

Börjar bli tokig på att alltid vakna 01.30 varje natt och känna mig pigg, tar ett tag att somna om sen när man väl ska upp är man toktrött.

Jaja, jobbat idag iaf. Börjar kännas i kropp och knopp att man i princip bor på jobbet, men just nu är de ganska skönt att jobba, tänka på något annat, fokusera på andra. Men 3 dagars ledigt ska faktiskt bli riktigt skönt, framför allt att få sova på morgonen =p Ingen morgon människa jag inte. haha

Frågan är bara vafan man ska hitta på. Behöver något annat känner jag, behöver en kick, måste göra någonting, men vafan vad? Jessi bjöd med mig på fest, men det är ganska mycket uteslutet (om en person kommer befinna sig där) och jag vill dra iväg på något kul, göra något galet, något annorlunda. =p

Känns inge bra alls just nu. Känns som att ett sammanbrott är nära, mkt nära. Skiten behöver ut men det bara maler inom mig. Kämpar varje dag med att hålla mig uppe, inte lägga mig och dra täcket över huvudet när jag kommer hem om dagarna. Och trycket försvinner inte, piss jobbigt.

Tillbaka till idag. Jobbade till 15.00 sen hem och började göra maten, kålpudding, mums. =) Sen ut med hundarna, iväg till fian på en snabbkaffe sen mötte vi upp jessi och traskade ner till stadsparken. Trevligt att sitta och lyssna på lite musik. Sen for jag och jessi vidare mot djulö och lyssnade på allsång från bryggan. =) Myskväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback