hakuna matata!

Inte bloggat på ca en vecka nu. Men varken haft tid eller lust till de =P
Ja på lördagen blev de ju Norrköping =) Trevligt trotts omständigheter. Klart andra inte ser eller förstår, ni är ju inte jag. hehe. Men kvällen slutade bra iaf. Dagen efter kändes lite skum faktiskt, eller ganska mycket, umgås med de där nissarna helt själv. Haha. Sov väl typ halva dagen, sen stod mat på menyn och sen färd hem.

Sen har de varit jobb på schemat. Ganska tuff vecka med över 50 timmar och har avverkat 4 av 12 dagar, räknar ner tills jag är ledig nästa helg. =p Men gårdagen var mkt rolig, först mat i stadsparken sen allsång nere på djulö, blev ju dock väldigt sent, kom iväg från jobbet 23.30, men de var de värt. =) Dit måste jag absolut nästa år om det blir något.

Ja annars händer de inte så mkt om dagarna, sover mest när jag är ledig. Har sina orsaker. Men häromdagen tänkte  jag ne nu jävlar får de vara bra, ringde, men som vanligt får man höra "du får ringa imorgon bitti och få en akuttid".... Och då blir de inte av... Har inte tid för de förnst på måndag iaf. Då slutar jag skapligt.

Jag har ialla fall fått nog av trycket, huvudvärk och att behöva kämpa för att ta mig för något. I alla fall ett steg i rätt riktning att känna så tror jag.

Efter jobbet blev de sova i vanlig ordning, vaknade väl efter ca 2,5 timme. Tog mig bort till fia och drack lite kaffe och öppnade mitt lilla hjärta lite, men det är så jobbigt att prata om det som snurrar i huvudet på mig, gråten är nära och sååå torr i munnen blir jag. Vi tittade även på lite lejonkunden klipp och bestämde oss för att ta någon dag/kväll och titta på sånna gamla godingar. =)

Ne, nu ska jag hoppa in i duschen och se om varmvattnet har kommit igång sen blir de sooova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback