I belive in.

Ja igår var de jobb till 14 sen hände inte mkt, la mig och kollade på film, sov en stund. Så fick jag ett samtal om att min dator har drabbats av virus, jävla skit.

Har inte alls känt mig pigg och på humör de senaste dagarna, förklaring 1 PMS och förklaring 2 så står de tydligen i mitt horoskop att de närmaste veckorna kommer kännas såhär. =( Och ja de första fick jag bevis på på kvällen. Glad över det är inte alla som blir men jag blir för att sten släpper inom mig, jag blir en normal människa igen.

Tyckte de kändes så imorse, åkte och jobbade 9-14. Men när jag kom hem kände jag mig precis lika tung i kroppen som jag gjort de senaste dagarna. Åkte och handlade med mamma och gerhard, sen iväg till Johanna och Martin för att Martin skulle försöka fomatera om min dator. Busade med en busunge , han är ju för söt lilla Lukas, en riktig liten boss. haha Fick minsann inte prata med Johanna, skulle sitta på golvet i hans rum och leka med honom. Ja sen dog datorn, går inte att starta upp. =( Men en kaffe och nybakta muffins med Johanna iaf =)

Så hem, bakade lite äppelpaj som btw blev riktigt god. Setat och pratat lite med mamma och Gerhard.

Längtar som sjutton till torsdag 21 då jag kommer vara ledig till måndag kl. 09.00. =) Och jag vill göra något roligt, men vet inte alls vad som händer. Party hoppas jag på iaf, men skulle vara kul att åka iväg och festa någon annan stans.

Skulle behöva lite energi till 2 hemtentor och 1 salstenta oxå. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback