I love the way you lie.

Jaha, igår åkte mamma, jessica, agge och jag ut till vennevad och badade och solade lite, 1,5 timme och både mamma och jessica vad skapligt röda, jag kände lite grann men har ju ganska bra hy när det gäller solen :)
Sedan kom Johanna över en sväng för att hämta nyckeln och snacka lite om torsdagen. Det har löst sig med skjuss hem ialla fall, underbart. =) Sen en glass med jessi på kvällskvisten. =) Så dusch, renbäddning och film, underbart. Plåstrade även om mina händer lite, "extra hud", linda och bomullsvantar, riktigt hett. Haha.

Idag har vi varit ute med hundarna i vennevad och badat =) Och jag ska strax iväg till jobbet. Blev ingen träff med Lena idag, i vanlig ordning ska det alltid strula till sig när  vi ska ses. Haha.

"Älsklingen kommer hem idag, så skönt" Ja nu slipper du tjata på mig att jag ska komma och hälsa på, TÖNT! Haha.

Ne, som sagt, snart dags att dra till jobbet. Sen en jobbardag imorgon med, sen jävlar blir de Lars Winnerbäck för hela slanten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback