I need you now.

Picture perfect memories,
Scattered all around the floor.
Reaching for the phone cause, I can't fight it any more.
And I wonder if I ever cross your mind.
For me it happens all the time.

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.
Said I wouldn't call  but I lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.


Jaha, då har man varit och jobbat ett par timmar. Och nu ska de sovas, men inte ett dugg trött. Men måste, klockan ringer 06.00, först jobb i hemtjänsten 7-15 - 12.15 sen personlig assistent 17-21.

Jag tror bestämt att en person fattat vad jag sagt, det kanske behövdes bita ifrån ordentligt. Nu kan vi prata som två vanliga människor och det känns bra. Undrar bara hur de är i verkligheten, men de återstår väl att se. =)

Ja och sen till en annan sak som har snurrat i huvudet idag. Jag och systeryster hade en konversation för ett tag sen om personer som tar plats. Och jag tänker på de mer nu och tycker att det är sjukt jobbigt. För jag är ju så att jag automatiskt drar mig undan då. Och det är tråkigt när personer vet hur jag är, men de tänker nog inte på de. Men det är ju inte direkt så att man vill ändra på dem häller, de är ju som de är och ska absolut inte behöva ändra sin personlighet, det är absolut inte så jag menar. Men i vissa situationer är de riktigt jobbigt, när det är en själv som vill synas men man drar sig undan ist. Och just då när vi var i norrköping var de liksom så att det inte var någon som tog mer plats än den andra så hon sa att det syntes direkt att jag oxå vågade och att jag syntes på ett annat sätt än många andra gånger. Och när jag då tänkte tillbaka på de så kändes de riktigt bra. Jag önskar att jag alltid kände så.

Men men. sova var de. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback