jippi.

Allt åt helvete!!!

Nu rinner de verkligen över. Jag har fått nog!! Jag orkar inte med dessa spydiga kommentarer längre, jag hjälper till, ställer upp hela tiden, och av hela mitt hjärta ångrar jag att jag lånade ut 3500 kr för dem lär jag aldrig se mer. Den förstör er och det som betyder något i era liv! Jag känner mig precis lika liten som jag gjorde för många många år sedan. Det är exakt samma sak här.

Och jag har 2 fucking jävla cigg kvar, och det verkar vara precis omöjligt att få tag på några. Så håll er borta ett par veckor framåt!! PMS + utan cigg, det kommer nog gå bra det här.

Ne, torka bort tårarna, röka och sen ta en dusch och försöka sova. Måste ut med hundarna innan jag drar till jobbet imorgon. börjar ju 7.15 tilll 16.00. Känner mig helt slut. Hur ska man orka jobba såhär intensivt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får helt enkelt lära dig hantera dina pengar bättre Emma min vän. Mindre shopping, så har du dina cigg sen :)



Låter jobbigt att ha PMS. Men ciggen kan du gott klara dig utan! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback