lars winnerbäck <3

kl 13.00 igår gick tåget mot Norrköping. Satte och oss käkade lite mat, gick runt och tittade lite. Sen gick vi vidare mot en park och tog en öl eller knäckte en bärs som jag så fint sa ;P Mysigt. Sedan blev de bussen mot klocket där vi blev upphämtade av plastmormor som skjutsade oss vidare till Linköping.

Väl i LInköping satte vi oss i parken och fortsatte förtära lite alkoholhaltiga drycker. Sedan begav vi oss mot ingången. Saken är den att jag hade skojat med Johanna hela dagen om att "tänk om du hade glömt biljetterna" väl framme säger jag något i stil med, tänk om du nu skulle säga att du bara hade 1 biljett, och Johanna förklarar att jag fått den för länge sen och att hon bara har en med sig. PANIK syntes nog i bådas ögon, men det slutade lyckligt eftersom Johanna hade med sig kvittona, så en funktionär följde med oss dit de tog biljetterna, vi skulle ställa oss i den långa kön och få komma in sen. Väl framme nekar de oss igen, de gick absolut inte att gå in utan biljett, men de löste sig oxå eftersom vi hade blivit lovade. Väl inne fick de bli en öl. =)

Förbanden var väl inte riktigt något att hurra över, förutom Melsisa horn, hon har väldigt fina låtar. Vid 21.00 började lasse sjunga, så underbart att höra hans musik, och scenshowen var häftig tyckte jag. Och han fick trotts allt 4 getingar i expressen, de är ju riktigt bra :) Man blir ju kär!

Sedan skjutsade m oss till Norrköping, där emma och jessica väntade för att ta oss vidare hemåt. =)

Idag har jag jobbat, sedan mötte jag uppe jessi, umgåtts lite med henne. =) Nu har jag duschat och sitter och äter på lite mat. Mamma var och handlade en ugnspizza till mig. =) En margarita, inget att hurra över, ganska tråkig men de är ju mat iaf.

Tror förresten att mamma kommer fly till antarktis den närmaste veckan. Haha. ska ju bli varmt varmt varmt.

Ne, jobba 17-21. så får vi se vad som händer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback