lite uppdatering.

Inte den bästa på att uppdatera men.... nu så...

Ja igår var de jobb ca 13 timmar, gick ju bra. Förutom att telefonjäveln inte ville fungera som den skulle, jag hörde den andra i luren men ingen hörde mig =( Ja just ja så försov jag mig lite oxå, men bara 10 min sen till jobbet. Men dagen rullade på iaf. Så hem 1 timme och iväg på nästa jobb.

Efter de mötte jag upp jessica, tog en cigg och snackade lite. Och så lite äventyr på de, bra dag! =)

Idag har jag jobbat 9-15 sen tog jag och jessica en tur upp till elgiganten för att titta på telefon. Sen hem till fian på lite kaffe, tog med oss det ut och satte oss på gräsmattan, mysigt =) Ja sen hem, käkade och sådär. Så kom jessica över, vi gjorde absolut ingenting till en början, helt totalt osociala =P Men sen blev de fart på gummorna, tog en cykeltur förbi nävertorp och vidare ner till djulö. satte oss på bryggan och njöt, lyssnade på allsång och så vips drog tiden iväg. Ja just får inte glömma att vi såg världens jätte fisk, asså den var såååå stor, aldrig sett en större bjässe. Shit! Tiden går fort när man har roligt som man brukar säga. =p Ja så var de bara att cykla hemåt, käkade lite sallad och ut med hundarna.

Apropå det, kan tycka att jag får en känsla av att sakna ibland, man kan liksom vara sig själv, är inga konstigheter och vi har förbannat roligt ihop när vi ses. Trivs i sällskapet. Men de är som de är, vi har haft vårat. Mer än så blir de inte.

Imorgon är jag ledig, så skönt så =) Har inte riktigt bestämt mig om jag ska försöka plugga på tentorna eller om jag bara ska ta det lugnt och njuta?!!

Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback