little things hurt so much

stackars hemtjänsten hade ringt mig ett x antal gånger imorse men jag sov som en stock, behövde nog sova, men är iaf dödstrött, men de är väl så, allt kommer i efterhand.

Åkte iaf med mamma och mormor till Norrköping idag, mycket trevligt =) Käkade lite thai mat och så fick jag med mig en concealer och ett linne med mig hem. =)

Sen har jag varit med jessi en sväng, var och lämnade in datorn idag. dröjer innan de tittar på den men slipper se skiten iaf =P Se hur mkt de kommer gå på då, om de ens går att ordna.

Kanske blir norrpan imorgon. Ville ju iväg och festa =) men tråkigt att behöva känna sig som ett bihang. =´( Förstår inte riktigt varför de är så svårt att prata med mig. jaja.

sitter hos fia nu, men vi ska vidare hem till mig och ta en öl eller två =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback