lovely!

Ja igår blev de Norrköping iaf, och det är jag glad för. Mycket trevligt =) Jag och jessi gick runt lite i Norrköping sen gick vi mot Munken in the park, så jäkla mkt folk, men träffade på mikis, emelie och Johan iaf. Fulla och glada men för mig fick de bli en fanta =p Glad för de idag, så skönt så. Haha. Ja sen fortsatte jag och jessi gå runt lite i Norrköping innan de var dags att bege sig mot Katrineholm igen.

Somnade väl runt 02.00 sen 03.30 hade Gerhards vän bestämt sig för att sova här, åh vad arg jag var, hundarna blev precis tokiga, jag vakna upp och så bultar de som fan på dörren. Svårt att ta en taxi hem?!! Suck!

Ja kl 08.00 ringde klockan men kom inte upp förens en halvtimme senare. bara att bege sig till jobbet. Har städat och tvättat där och det tänkte jag faktiskt fortsätta med här hemma nu. Har sån energi idag så då är de bäst att passa på.

Funderade på en sak förut, var väl skrapet på tv:n och programledaren frågade efter tantens ålder, tanten såg verkligen besvärad ut och programledaren räddade det lite snyggt. Men varför är de så svårt att prata om åldern? De är väl för sjutton inget att skämmas över. Men vi svenskar har någon slags mentalitet eller vad man säger, man snackar inte om åldern och man frågar defentetivt inte om någon annans ålder "Man frågar aldrig efter en gammal dams ålder". Äsch, tycker de är så fjantigt.

Ne sätta igång här då, sen är de bara att gå tillbaka till jobbet 17-21.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback