mys.

Ja igår var de jobb som gällde. Sedan for jag iväg på äventyr, badade och tittade på film (shutter island, skum men bra film) och hade allmänt trevligt, blev på tok för sent inatt så de var sådär måttligt roligt att köra hem imorse, ögonen gick nästan i kors, men hade inget val eftersom jag skulle jobba.

Jobbat idag, gått allmänt segt och jag har känt mig allmänt vissen. Blev väl inte bättre på kvällskvisten när de började regna och ha sig, ett sånt där riktigt mysväder som får en att känna sig väldigt ensam. Inte ensam på de viset, har mina underbara vänner och familj men man saknar någon i sitt liv.

jessi frågade om jag ville komma över till henne och grabbarna, men kände inte alls för de. Så ikväll blir det att lägga sig i sängen, slå på en film och en påse cheeseballs. =)

Mammas bekant har gett mig ett tips till att få bukt på mina exem, grodblad och bisalva. Så inatt mina vänner ska jag sova med grodblad på mig. Haha. Ja man måste prova =P

Natti Natti.

Kommentarer
Postat av: Jessi

man måste testa allt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback