natti natti

Jobbat idag. Gick lite fortare än igår faktiskt. =)
Hemma på rasten fixade jag ögonbrynen och försökte mig på att sticka hål på den vita pricken jag har vid ögat som alla tror att det är gegga från ögat. Men den började bara blöda och har defenetivt inte försvunnit =( Men men.

Tittade på one three hill förut, det var en tjej som sa något så klockrent, exakt som jag känner faktiskt. Jag blir så ledsen, på mig själv framförallt. Men de är väl klart att man blir glad när man får lite uppmärksamhet, men man blir bara mer sårad när det tystnar sen. Vill att någon ska se mig för den jag är istället.

Ska titta på en film innan jag sover tänkte jag. 7.15 - 14 imorgon.
Btw tittade på the notebook igår, sett den förut men det är en förbaskat fin film. Tänk om man kunde få uppleva den kärleken. Den är ju väldigt tragisk i mellanåt men det är väl så man önskar att någon kommer göra för en om det skulle hända en dag. Har ni inte sett den så gör det, tårarna klarar man inte av att hålla borta iaf.







Före



Efter



Kommentarer
Postat av: Jessi

tihi. krulltott ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback