ser ingen plats för mig i mönstret.

Jaha, jobbtimmarna tickade på ganska fort. =) Men hade lite beslutsångest ett tag. Men tillslut blev de myskväll med jessi =) Tänkte avstyra allt ett tag, lusten försvann totalt. =/ Men tur att hon kom, de kändes lite lättare då. Humöret kom tillbaka =)

Jag kom precis på en sak. Gått och funderat på varför jag känner som jag gör, varför jag tycker att det är lite jobbigt. Och mitt svar är bara, det är ett känsligt ämne, trotts att det inte finns något där längre så är de iaf ett känsligt ämne, fortfarande.

Och jag har tydligen inte den styrkan ännu. Jag klarar det ibland, men ibland sviker de totalt. Jag vill tro att det finns något, att det har någon mening. För allt kan väl inte endast betyda just det. Det har jag svårt att tro, men personen vet nog kanske inte de själv häller.

Ne, men nu ska de sovas. Imorgon väntar jobb sen lite äventyr =) Känns bara skönt att göra någonting.

Måste passa på att säga Grattis på födelsedagen systeryster som blir 16 år idag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback