slutkörd

Jag tror jag börjar köra slut på mig själv =( Borde nog akta mig. ganska mkt faktiskt.
Jag håller på att bryta ihop!

Har varit hur lungt som hälst på jobbet idag, men framåt lunch fick jag sätta mig ner och ta några djupa andetag, var så nära ett sammanbrott.

Mycket i skallen, 3 tentor som behöver göras och jobbar konstant, kanske inte så konstigt att kroppen och knoppen blir överhettad. hehe

Fick veta häromdagen att jag häller inte får något ledigt alls i sommar. Tenta 1 måste jag skicka in nästa helg, och när de är gjort är de dags att börja plugga till salstentan som är den 18:e och den 20:e kommer nästa tenta (trodde man skulle komplittera den bara, men de visade sig att vi får en helt ny jävla tenta att skriva). Så det var min vecka jag hade tänkt ta helt ledigt, men måste sitta och skriva.

Jaja, de löser sig nog. =) Klockan 18 är de dags för nästa jobb till 21, sen blir de en sväng till fian och äta god mat och dricka ett glas vin. Börjar ju inte förnst 9 imorgon bitti =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback