värme

Ja nu har jag varit lite upptagen i några dagar, men nu är de dags för uppdatering igen...

I fredags jobbade jag till 15.00, sedan hem till katten. Gjorde mig iordning o så sen iväg med jessica och mikis till emma och jocke, drack lite och hade trevligt, sen vidare ner till Riva för att lyssna på Levi och Sebastian som spelade. =) Sen vidare hem till lilla kissemissen. Har ju varit kattvakt till söta lilla kissemiss P under helgen.

I lördags var de lugnt, var hemma hos mamma en sväng. Sen kom jessi över, satt på balkongen och drack lite öl och snackade lite skit. =) Typ 21.45 blev vi akut sugna på cheesebolls, så vi kutade iväg till konsum, men det var slut :( Så de blev chips, men inte alls samma sak. Vilken besvikelse :P

Idag tog vi bilen och åkte ut för att leta badställe, men de gick inte så bra för jessica och mig så vi åkte in till stan igen och väntade på mikis. Så hon fick visa oss stället, tillslut kom vi dit iaf och då blev de sola och årets första dopp :) Hem, åt lite, tog en dusch och så, och min salva är totalt soppslut, vafan, de va ju inte alls länge sen jag hämtade ut en. Verkligen inte vad jag behövde just nu, behöva hämta ut en ny salva för flera hundra kronor. blää. Ja sen blev de ner till djulö med hundarna, ziza simmade lite grann men satt mest och frös, ja hon fröööös när de var 25  grader varmt, knäppa hund. Men ariel hon simmade som tusan, var precis galen i vattnet. :)

Sen har de varit en lugnt kväll framför tv:n, mycket tjat dock. En vill ha mig upp till sthlm och en annan tycker jag ska komma och dricka öl... Men de blir inget utav de.

Men nu ska de sovas. Måste bara säga att jag klarade en tenta iaf. :) något positivt. Känns på något sätt lite lättare iaf.

Imorgon ska det solas och badas, sedan blir de en kopp kaffe med Johanna och planera för torsdagens äventyr :) Hihi.


Kommentarer
Postat av: Jessi

du är så duktig så! ^^ tack för en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback