doesn´t mean anything.

Fick mig ett bra samtal igår, så nu skulle de firas ordentligt. =) Så kollade jag vad jag skulle få tillbaka på skatten, ännu en anledning att fira =p

Jaha, igår drog jag och fian till mathias, lagade lite mat och drack en massa olika drinkar. =) De blev klyftpotatis, morötter och palsternacka i ugn, ytterfläskfile och tsatsiki, mums!
Så dök jessi upp oxå, så blev de safiren på de. =)

Mycket dåligt med folk måste jag säga, men man träffade ju på en del kända ansikten och dansade en massa så tyckte de var roligt iaf =) Ja sen blev de hem till fian. Somnade alla 3 i sängen, men de va inget att rekomendera, trångt och äckligt varmt, speciellt när man fick ligga i mitten. Haha. Ja så någon djupare sömn har man nog inte fått sig inatt iaf.

Så imorse var fian iväg och köpte frukost till oss, mums. Ja och nu sitter jag här, ska ta o göra mig iordning för en fika med Johanna på sultans. =) sedan blir de hem till mormor och låna duschen, så bjuds de på pizza där sen, sen drar jag och mathias bort till fian, hon är iväg o firar sin morfar så har nyckeln hem till henne :P så dyker hon väl upp så småning om.

Ja, kort om denna helg än så länge. Mors!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback