glädjedödare!

Igår kväll med de som sagt filmmys med fian och mathias. Gick och hyrde new moon och köpte lite gott till de. =)
Sen när jag kom hem var jag tvungen att kolla brothers and sisters, eftersom jag missade de. så de blev lite sent inatt.

Men kl 08.00 tog jag mig upp imorse, gjorde mig iordning, käkade frulle, gick ut med ziza och sedan gick jag iväg för att träffa chefen, 100% i sommar, ska få skolas in på ett ställe till och variera lite, kan nog vara roligt. =) Förlåt, men skönt att slippa hemtjänsten i sommar. Fick även lite förfrågan om att jobba i april, fanns en massa tider ev. om den personen skulle flytta, så kommer ev jobba påsken, men ska inte ropa hej ännu.

Efter de blev de till bibblan för lite grupparbete... sen luncha med johanna =) Så hem och plockade lite och var på allmänt gott humör =) Underbart väder ute! Älska våren. Men så var de något som totalt tog död på mitt humör, riktig glädjedödare. =( och solen försvann den med...

traskade iväg till fian och tog en kaffe, sen mötte jag upp jessi och gick till apoteket. så hem till mig och drack en kopp kaffe till.

tagit mig en dusch, annars har inte mkt hänt. mycket borde, men inget har än så länge hänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback