helgen.

I fredags var de skola, sen hemma vid 13.00, gick ner på stan och mötte upp jessi, emma w, memme och johanna. Traskade runt lite och tog en fika. =)

Sen var de hem och göra sig iordning för en kväll hos jessi, skulle bli en myskväll men de blev hela ligan, emma w, fian, jessi, memme, johanna, cissi och så kom även emma, emelie o och mikis =) Men jag var inte på mitt bästa humör direkt. JÄVLA skit PMS, imorgon ska jag ringa gyn så jag kan få hjälp med de, för så kan man inte ha det. Och det visade sig ju vara just PMS eftersom de roliga kom igår, lite olägligt men vad jag gjorde de, skönt att kunna pusta ut och känna sig som människa igen iaf.

Igår var de kaffe hos fian, sen kom jessi och följde med som sällskap när jag skjutsade sis till Vingåker. Så göra sig iordning, drog till fian och sen taxi bort till mathias =) Droppade in lite folk. De var trevligt. Men statt kunde man ha skippat, skit tråkigt. Sen drog vi till mc donalds och käkade lite nattmat och så efterfest på de =) Somnade väl runt 5 imorse. Så man är lite seg idag.

Men gick till fian och tog en fika med henne och Mathias. =) Planerade lite inför nästa helg =p Han bestämde sig för att hoppa sthlm och umgås med oss ist. =D det tyckte vi lät som en mycket bra ide´. Haha

Nu sitter jag här och fördriver lite tid, sen ska jag och fian iväg och hyra film, hoppas på att twilight new moon, finns att hyra, så blir de myskväll. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback