helgens äventyr.

Vilken helg! =) I fredags var det lite party hos fian. mycket trevligt. Sedan drog vi vidare till Harrys och skakade lite rumpa. Sen efterfest på de. ;p

Igår drog jag och ziza över till jessica, satte oss i solen på hennes terass och drack kaffe och snackade en massa minnen, hur trevligt som helst. =) Sen hem och göra sig redo för kvällens äventyr. Bort till emma och började lite innan emmas mamma skjutsade bort oss till födelsedagskalas. Mycket trevligt, bjöds på whiskey och så, lite för rökig för min smak men de gick ju ner iaf. Haha.

Sen fick jag och jessica för oss att det var dags att gå, känner mig lite mör i kroppen idag, lyckades sätta mig på backen, och 10 min senare var det jessicas tur att utforska backen. Haha. Så fick vi skjuss av J. Skönt att slippa gå hela vägen från nävertorp. Mötte upp Bella och även eric utanför statt, sen hängde jag mest med mattias hela kvällen. Blev mcdonalds innan de var dags att gå hem och sova. Ja klockan var väl runt 5 halv 6 innan ögonlocken stängdes så man har varit lite sliten idag, gick upp en sväng men lyckades somna en stund till, klockan 14.30 tog jag mig upp. hehe.

Så har jag hunnit med en sväng till mormor, hjälpte henne med frysen och drack en kopp kaffe. så promenix med hundarna.

Summa summarum av helgen, väldigt mysig ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Emma Eriksson! Hur gör man för att få in ett klipp från youtube sådär? :)

Postat av: emma.e

På youtube på höger sida står det "bädda in" den kopierar du, sen när du skriver blogg så står det html lr nått sånt uppe i verktygsfältet, där sätter du in det du kopierat, haha hoppas du fattar, sämst på att förklara.

2010-03-14 @ 23:08:27
Postat av: Johanna

Tack :) jag fattade utmärkt!

2010-03-15 @ 10:06:40
URL: http://johannanmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback