inte på humör.

Ja de va verkligen bambi på hal is, mamma drämde i backen så de hette duga igår. Rakt i med bakhuvudet, så var uppe inatt och kollade så att hon vakna, blir så orolig. Och imorse vaknade hon upp och knappt kunde röra armen och ett dunkande huvud hela dagen, så har egerat personlig assistent åt henne. :P

Först kom mikis hit en sväng, så åkte vi och lämnade ariel på dagis. Så kom Gerhards kompis samuel på besök från kalmar, tycker han är så häftig :P så blev lite fika och så skjutsade jag bort mor till jobbet.

Så blev de promenad med emelie och cissi i det fina vårvädret och så vidare till emelie och fikade efter de, johanna dök upp oxå =) Så till willys och handlade  lite mat och så vidare och hämta upp mamma.

Väl hemma börjades det med maten, inte klart ännu, hasselbackspotatis, kycklingfile med fetaost, sallad och sås. Hoppas de blir bra =)

Men jag tappade humöret totalt. U på den andra tentan oxå, det var verkligen väntat, men en då. Allvarligt så funderar jag på att hoppa av skolan... Men vad ska man göra då? kan ju inte bara gå hemma och dra =( fixar jag inte forskningsmetoden nu den 1 april då hoppar jag av, punkt slut! inge snack om saken.

Kommentarer
Postat av: Jessi

finns det något jag kan hjälpa dig med gällande studierna? något alls? vill så gärna hjälpa dig ju .. vill att du ska klara detta!

Postat av: emma.e

hm. är du duktig på matte så får du gärna hjälpa mig att fatta :P

2010-03-11 @ 14:00:19
Postat av: Jessi

ehm.. nä tyvärr! haha =P

2010-03-12 @ 11:36:19
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback