kryssning

dåligt med bloggande här. Men nu är jag tillbaka ;)

I torsdags bar det av till Sthlm för kryssning med silja Galaxy. Nervöst. Men det gick ju riktigt bra. Glad att jag åkte. :P Väl på färjan blev de taxfree och lite alkohol, sen började partyt. =) Markoolio och duojag spelade. Härligt ös tycker jag. De är riktigt duktiga, t.o.m så att man vill se dem igen. Hade dock varit roligt att åka med vänner, hade varit lite annorlunda, men jag klarade mig riktigt bra iaf. Mötte många roliga människor. Så härlig atmosfär. Det gillas!

Igår traskade man runt på båten för att få tiden att gå så att man kunde komma hem någon gång, man var ju ganska sleten efter kvällen, men drickandet började tidigt och snart mådde man prima igen. Illa. Haha. Runt 4 gick de ut med att vi inte skulle komma till sthlm förnst kl 22.00, 4 timmar senare än beräknat. Någon timme efter de kom ett nytt meddelande, vi skulle inte anlända till sthlm förnst, 11.00 fm därpå. Haha. På finkst vatten och ingen mottagning men tillslut fick jag tag på mor min. Så var de dags att svänga om till party pjuxen igen och köra ännu en kväll. Inget jag led av, hade ju något att titta på och lyssna på :P

kl.07.30 vaknade jag, då skulle vi anlända till sthlm 09.00 så de var bara att ta sig upp och bege sig till frukosten, som de för övrigt bjöd på pga omständigheterna, buffe, alkoholfri dryck och frukost bjöds de på.

Skönt att vara hemma igen, men riktigt roligt har de varit =) Nu är de snart dags att styra om till party pjuxen igen och gå på 25 års kalas hos Alex. 3:e dagen i rad, fy vad jag kommer må imorgon. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback