out of my life.

Det va någon som sa på tv häromdagen när jag satt o tittade, något om att kyssa alla dessa grodor innan man hittar prinsen... Det ligger någonting i det :P

Idag har jag bott i boken, intressant men lite halvjobbig att läsa. På förmiddagen när mamma och jag var ute med hundarna så hoppade ziza ner från en snöhög och snubblade till nere på backen och slog hakan i backen, det small ordentligt, man verkligen hörde hur ont det gjorde, lilla skruttan. =( Men hon sa inte så mycket så de va nog inte så farligt men hönsmamma som man är.

klockan 14.30 mötte jag upp jessica som skulle ta hand om lilla ziza medans jag var iväg på intervju för grupparbetet. Gick ju bra de. Sedan mötte jag upp jessica och ziza och vi begav oss till emelie O för en kaffe. snabbkaffe i vanlig ordning, sen hem till mamsen och hade en mysig middag med henne och systrarna. =)

Inte så mycket mer än så idag...

Tänker på min gamla vän M när jag hör Darin - you´re out of my life

You´re out of my life, it cuts me like a knife
Im wounded and it hurts, it hurts, it hurts
Since I can´t tell you

You´re out of my life, but did you have to "die"?
And now its to late to say Im sorry

Tänkte inte så mycket på det längre, men det kommer dagar då jag saknar väldigt mycket.
Det är väldigt tyst i telefonen, från att ha pratat flera gånger om dagen till ingenting alls.
Spårlöst försvunnen, och det kan inte undgå mig att fundera hur du har det, eller vad du gör.
Men jag lär få fortsätta fundera....

Ne, läsa lite sen sova. Skola imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback