Så mycket man kan göra, borde och vill!

En Melissa Horn text, stämmer så himla bra, tog bort refrängen bara.
Värt att läsa den!!! (Sen en tid tillbaka)...

Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann

Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
Och försökt att känna efter hur det känns
Ja man gör som alla andra och försöker att bli van
Men jag har tröttnat på att vara likadan

Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag
Och försökt att vara nån till lags
Ja man kämpar för en plats som passar både här och där
Och snart har man glömt vem man är

Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är



Idag har jag bara en sån här jävla off dag, fruktansvärt trött på allt trams, skitsnack och mina egna tankar.
Men man måste väl få ha sånna dagar oxå, för att känna de här riktigt bra dagarna! Så idag är de bara så, nya tag imorgon =) Men dagar då jag åker till skolan brukar kännas bra, verkligen människor man trivs med och få känna att man gör lite nytta.

Dagen började med att jag fick lite samtal, så ska jobba hela påsken. =) Både bra och dåligt, planerna förstörs ju lite, men med lite små ändringar kan man göra de ändå. =p Och påsken är de ju storhelg = extra pengar i kassan. =)

Så blev de en sväng på stan med Emelie, så mötte vi upp Johanna och gick till sultans för lite lunch, men fy fan, ska aldrig mer äta paj där, så jävla vidrigt, de bara badade i fett, flöt runt på tallriken, tappade aptiten totalt bara genom att titta på tallriken.

Så har jag rensat ut garderoben, nästan städat klart mitt rum. Och nu blir de lite plugga. Känner ingen motivation till tentan på torsdag, jag har en väldig press, jag måste klara den. Och en kaffe hos fian blev de oxå =)

Har fått en del gjort idag, allt förutom de jag skulle ha gjort. Hehe

Ne, nog för mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var mig en bra text du vännen. Det enda dåliga är att Du känner så, som i texten. Kram!

2010-03-30 @ 14:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback