thats it.

Ja vaknade, gick upp och käkade frulle, satte mig med böckerna, men kunde inte koncentrera mig så tog mig en kopp kaffe och satte mig ute i solen på trappen, men de blev inte många minuter, var inte så varmt som det såg ut. Men härligt underbart att se den titta fram iaf. =) sen blev de böckerna en sväng, så kom sis och käkade frukost här. Mysigt =) Ja sen började jag göra mig iordning och drog ner på stan med jessi. Handlade lite nödvändigt ting. Äntligen ett par älskade solglasögon, inget speciellt, men min stil =)

Sen hem och hämtade hund, hängde lite tvätt och så vidare till jessica, fick mig lite lunch och en kopp kaffe =)
Ja så hem, började städa och ha mig. läste lite och sen hämta syrran på gymnastiken.
Ja de va väl min dag i kort.

Nu under kvällen har jag känt mig ganska omotiverad till de mesta faktiskt. Konstig känsla i kroppen. =(
Men men, nya tag imorgon =) ska jobba 8-10 som personlig assistent, lite nervöst eftersom det var förra våren jag var där senast, men de kommer nog gå bra, och så blir de ju lite mjukstart sådär med 2 timmar, alltid är de nått =) Då kommer man ju åtminstone upp på morgonen. :P

Men nu ska de sovas. natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback