tråk!

Någon mer än jag som tycker att denna vecka går fruktansvärt sakta?!!!

Har gjort en massa hela tiden men trotts de verkar tiden stå totalt still, jag känner mig inte nöjd alls. Men det är nog någon pusselbit som fattas i mitt liv.

Idag var jag och mamma ute och käkade, trevligt =) Sedan hem och försökte plugga. Sen gick jag över till mormor och hämtade mitt paket med 2 par klänningar som jag köpt =) Den ena var riktigt bra, men den andra satt inte alls nå bra, hoppas den ser bättre ut när man har gjort sig iordning och så.

Nu har vi käkat sallad, mikis, mamma, agge och jag. =)

Ska försöka ta tag i pluggandet, har just inte hänt något på flera dagar nu. =( Men det går just inte alls.... Har så mkt annat att tänka på =( oro´s moment till max. Men det är ingenting annat än att vänta. Jag hatar det!!! Och det är helt lönlöst att plugga när de är saker i ens privatliv som inte går som de ska. Lättare att jobba då.

Och jag hatar människor som tar min energi. =( Blir så ledsen.

Jag vill ha helg!!! Ingenting ovanligt alls. Men fredag innebär myskväll med fian och mathias, laga lite mat och dricka en massa goda drinkar. :) Lördagen har jag inte en blekaste aning, de visar sig.

Imorgon bär de av till skolan 12-17 typ, lite grupparbete. Sen ska jag och syster yster äta våfflor och mysa. =)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Menar du att jag och Angelica tar din energi? För du blir jämt så himla arg på både henne och mig. Behöver knappt säga något åt dig. Jag anses inte vara en energi tjyv. Men du känner stort agg mot oss, synd när man är syskon. Så känns det åtminstonde..

Postat av: ?

Anta inte fråga öga mot öga istället, blir bättre så istället....

2010-03-25 @ 20:53:53
Postat av: emma.e

Det beror kanske på hur man säger saker! Och jag känner inget agg mot er alls, jag älskar er, ni är väl mina systrar.

2010-03-25 @ 23:51:25
Postat av: Michaela

Vem lägger sig i?

Jag har redan frågat varför hon blir så jävla arg jämt, spelar ingen roll vad jag säger. Och jag antar hur jävla mycket jag vill när du inte ens själv har mage att skriva namn så.... sämst.



Emma, det spelar ingen roll alls hur jag säger något? Jag skojar med dig och du blir arg varje gång, spelar fan ingen roll hur jag säger något i över huvudtaget.

2010-03-26 @ 00:10:00
URL: http://michaelalundberglarsson.bloggg.se
Postat av: emma.e

de är väl ingen som lägger sig i, den personen har ju rätt eller hur, det är alltid bättre att ta saker öga mot öga! Och om den personen nu "lägger sig i" varför skriver du till den personen om det vi pratar om?



Jag tar det inte som något skoj när någon skriker och gapar och säger elaka saker, det är inte för mig att skoja. Ne så de där köper jag faktiskt inte. Men slutpratat om de! Kör ditt race så kör jag mitt!

2010-03-26 @ 00:22:53
URL: http://!
Postat av: Michaela

Skriker och gapar inte på dig när du blir arg, det har aldrig hänt då. Skriker jag då är jag troligen arg men det har jag inte varit när du är dryg som ett as.



Och emma bara för du plugga använd inte psykologi på mig nu. Jag skrev till den för det gör mig irriterad, och som sagt har redan sagt detta öga mot öga.

2010-03-26 @ 11:02:20
URL: http://michaelalundberglarsson.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback