my day.

idag har de vart skola hela dagen, eller vi slutade 15.00 ist för 16.00 så de va ju skönt att komma hem skapligt, speciellt eftersom denna dag har varit ganska känsloladdad för mig. En del föreläsningar börjar man tänka så mkt på sig själv och sitt eget liv, nyttigt men oxå väldigt jobbigt.

Sen hade vi samtalsmetodiks övning på em, även de ett stressmoment eftersom jag är livrädd för att stå inför hela klassen och prata, då ska man dessutom spela olika roller och improvisera vart eftersom, riktigt jobbigt men jag slapp denna gång, fick ju göra förra gången så jag tycker inte att de var mer än rätt. Men de första läraren började med att säga var att hon skulle gå laget runt och kolla vad alla hade skrivit för något, klump i magen eftersom emma eriksson inte hade gjort den uppgiften ännu, eftersom vi i gruppen hade kommit överens om att jag var en av 4 som skulle slippa denna gång, men hur man än gör så ska de alltid ändra saker... Men de gick bra, jag improviserade lite och berättade lite om de jag har tänkt skriva om, så de gick hem iaf. =)

Men sen göra ett grupparbete på 12 personer, och alla är inte överrens om  när vi ska träffas och göra saker osv, de gör mig riktigt frustrerad, men de måste ju ligga någonting i att vi ska vara så många. Bra övning, men jobbigt och roligt oxå självklart men inte när de är så förbannat rörigt.

Har inte alls varit bra de senaste dagarna, ingen motivation alls, till något, vill bara gömma mig. Jag hoppas innerligt att det är tidig PMS och inte någon jävla vårdepp igen. Tog mig i kragen och ringde vårdcetralen igår, men ne de hade inga tider, skulle få in nya tider för ett par veckor framåt idag och jag hade självklart inte tid att ringa idag. Förstår mig inte riktigt på deras system.

Ja och sen ger jag mig in i saker jag helt enkelt inte klarar av, men så är det när man gör impulsiva saker utan att tänka sig för. Ja man gör det inte lätt för sig själv inte :( Men men, någon gång ska man väl lära sig. suck. ALDRIG MER IGEN!!!! och jag menar allvar, vill aldrig i hela mitt känna mig så liten igen.

Tillbaka till dagen, kom hem, käkade lite och sen tog jag en liten promenad. Fyllde på tågkortet och så hem och tänkte plugga, laddade upp med lite godis i hopp om lite motivation iaf. Men Mattias frågade om jag ville komma över på kaffe, och det tyckte jag lät mkt trevligare än att plugga så sagt och gjort, tog hunden och åkte bort till honom.

Vill be om ursäkt till mina vänner, men har inte orkat höra av mig. Hoppas ni förstår. Hoppas bara de blir bättre snart.

Ne, ska läsa lite sen försöka sova... tåget går 06.58 imorgon. Sen är de helg =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback