Vi har blivit som dom.

Idag har varit en bra dag, trotts att man vaknade lite för sent och fick bråttom sådär på morgonkvisten. Carina hämtade upp mig så åkte vi till skolan. Föreläsning, och som vanligt sitter vi längst fram och den här läraren har en förmåga att kommentera mina miner och skratta åt mig för att jag ser så trött ut. Haha. Men han är kul! =)

Ja sen åkte vi hem... Hämtade hunden och gick till fian och tog en kaffe. Sedan hem och lämnade hund, tog mig en promenix på 40 min, sedan hem till jessica på ännu en kaffe. Mkt kaffe här :P Konstigt att man får abstinens när man inte får i sig kaffe. Inte bra, inte bra!

Ja sen har jag pluggat, räknat en massa matte. Gav upp de nu, ska läsa igenom allt annat och sedan kolla på tv en stund innan de är dags att sova.

Imorgon blir de ännu mer plugga till tenta.... Nu jävlar!!!

Längtar till helgen, tror de kommer bli kul! 3:on är åter och på lördag blir de fest, så hör av er om ni vill komma ;)
Ne, nog för mig. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill komma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback