vilken kväll.

vilken kväll. Började med att man tog det lugnt lite för länge, sen var de stress och ingenting gick väl just som de skulle. men men iväg kom vi iaf. =) Bort till alex på lite 25 års kalas. trevlig folk med en del kända ansikten. Sen gick fia, mattias och jag ner till statt lite tidigare. Hade riktigt kul.

Men vad säger man en nypa självförtroende så fixar de sig :P

Efter statt blev de en sväng till mc donalds, insåg att min röst var ganska paj. Haha. Höll på att somna nästan, dö trött!
Så ringde mattias efter taxi, så vi fick åka med bort till norr. Och så var de totte som körde oxå, länge sen man såg honom. Väl hemma så ligger jag självklart och känner mig ganska pigg, men örona dånar så jag håller på att krivera.

Nehe, om man skulle ta o sova kanske. vakna skapligt imorgon och hoppas på att man känner sig som människa, någorlunda iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback