23 år.

Helgen har varit bra. I fredags var de fest hos fia, trevligt trevligt. =) Så kom emma och Jocke förbi en sväng. Händer ju inte allt för ofta att man träffar dig min vän. Sedan blev de en biltur med systeryster. En sväng till sanmarino, men de va inte mkt att se där inte. Så vidare hem till jocke igen som kände sig lite ensam. Haha. Fick bjuda på kaffe sådär mitt i natten. Men 02.15 blev vi utslängda då han behövde sova, stackarn, så åkte hem till sängen.

Lördagen var de hustitt, ett utanför valla och ett utanför strångsjö, båda hade sina för och nackdelar. vet inte vilket jag tyckte bäst om faktiskt. Sedan var de party hos Jocke på kvällen, mkt trevligt, men statt hade vi nog kunnat skippa faktiskt. hehe. Begav mig hem ganska tidigt.

Igår låg jag väl nästan hela dagen, jessica kom förbi på kvällskvisten och hjälpte mig med bakning, vi är ju lätt bäst på de ;)

Idag är de måndag och man blev 1 år äldre, hela 23 år. Men de känns ju inge annorlunda för de. Haft en mycket trevlig dag med fina presenter och trevligt sällskap. tack alla =)

Har till och med hunnit plugga lite, inte vad jag borde ha gjort men de får jag väl sota för imorgon ist. hehe

Ne sova nu kanske. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback