du finns kvar.

I fredags körde jag och Jessica på en nykter kväll, men vi hann med 2 fester iaf, inte illa de. Först hos fia sedan iväg till emma och dem. =) Sen blev de en sväng på stan med bilen.

Igår var de underbart väder, men var tvungen att städa hela huset för visningen av huset. Men de är ju så, man blir på städhumör när de är sol ute. Varmaste dagen på detta år iaf. Underbart =) Man blir så glad. Sedan på kvällen var de fest hos Jocke. Trevligt =) Sedan öltältet, men var inte så långvarig där, hade ju glömt min mobil och den kan man ju inte vara utan :P

Ja vad säger man, inte direkt så att man blir mindre intresserad, något jag verkligen faller för. Men det är väldigt synd, 2 människor som känner samma sak och skulle passa väldigt bra ihop tror jag, men det lilla extra måste väl finnas där oxå, för båda, inte enbart för den ena. Men det var iaf skönt att få prata ut. På något sätt vill jag iaf ha dig i mitt liv, hoppas man ska kunna umgås som vänner, men de är kanske svårt.? Återstår att se. Men måste oxå säga att jag blir väldigt förvirrad när man säger en sak och gör en annan. Att vi alltid finner varandra tillslut iaf. Jag vill tro att det har en mening.

jaja nog om de. Idag har de som sagt vart visning på huset, 2 st hittade hit. Haha så illa. Men de finns en chans imorgon oxå, hoppas på att fler dyker upp då. Under visningen tog vi oss ut i skogen och fikade lite. Mysigt. =)
Sen gick jag till fian och hälsade på en stund, följde med henne, petra och jenny till sultans och fikade.

Nu sitter jag här och väntar på att "blixten" Jessica ska äta klart så jag kan gå dit en sväng, sen ska jag till fian. Hoppas på att kunna dra med henne hem till mig senare, vill gärna se filmen Marley och jag som går på canal+ kl 20.00 ikväll.


Vacker låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback