happiness



Var ett par dagar sedan jag skrev. Men ibland har man varken tid eller lust, och dessutom är de för jävla dåligt med kommentarer här, så funderar på att lägga ner bloggen. Sådeså!

Igår hade vi redovisning i skolan, inte min favorit, men de gick bra iaf. skönt att de är över. Bara en kvar nästa fredag. Och 3 jävla tentor. Men de ska nog ordna sig :)

Idag var de skola, sen var jag med mamma och syster yster på stan och shoppade lite, hur mysigt som helst, de händer ju inte så ofta så man verkligen njuter när de inträffar. =) Och min kära mamma köpte lite saker till sig själv, vilket häller inte händer särskilt ofta.

Sedan kom jessi på en kaffe. =) och sen var de lite predikyr som gällde. Härligt att ro om sig själv lite när våren är här. Sedan kom Mathias hit, käkade tacos med familjen. Så har vi setat på altanen och druckit lite vin och njutit av varma kvällen. Meningen var att vi skulle bort till nävertorp, men så blev de inte riktigt. Så kom jessi en sväng oxå. Trevligt trevligt =)

Imorgon ska jag komma igång med träningen, kl 12.00 ska jag möta sandra utanför friskhuset, så nu jävlar. =) Efter de blir de väl lite kaffe i nävertorp, sen återstår dagen av PLUGG. Men framåt kvällen blir de grillat. Mums.

Det funkar superbra att bo här, men jag längtar verkligen efter eget iaf. Kanske blir sambo om ett tag men de blir iaf i eget.

Ne, sova nu så man orkar med morgon dagen. natti natti. <3

Kommentarer
Postat av: Jessi

nu ser jag vad du menade med tofs där bak ^^ så söt så!

2010-05-22 @ 12:40:30
Postat av: Emelie

Jätte fin bild på dig Emma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback