härlig dag.

Igårkväll cyklade jag bort till en sällskapssjuk mathias, tog en kaffe och snackade en massa skit. Ja ibland är han bara för rolig. Vi hade en diskussion om jobb och tröga människor. Helt plötsligt från ingenstans brister han ut:
M-Är inte du oxå lite trög?
Jag- Tack för den du! Men HALLÅ, nu får du allt ta och förklara det där? ASG!
M - Ne men jag menar typ i skolan och så, du har ju själv sagt de.
Jag - Jo jag har sagt att man känner sig trög ibland.

MUPP ;P

Sen hann jag inte längre än innanför dörren innan jessi ville mötas vi konsum och ta en glass, sagt och gjort.

Ja sen har jag sovit urdåligt inatt, somnade sent och vaknade ett x antar gånger. =( Men men. Bara att se glad ut och gå upp.
Var i skolan. Men lite halvt onödigt då våran lärare skulle gå igenom inför tentan, men hon var genomförkyld och kunde inte komma (ska poängteras att hon är kursansvarig och vi har träffat henne 1 gång under hela terminen) så våran andra lärare fick hoppa in och svara på frågor i hela 15 min innan han var tvungen att springa tillbaka till sin föreläsning. Ja sen tog vi en fika ist. Hela gänget samlade för sista gången innan sommaren.

Så var de manikyr idag, skönt att göra iordning naglarna och känna sig fin =) Jessica följde med som sällskap.
Efter de blev de bio, sex and the city. jag tyckte den var riktigt bra, skrattade så tårarna spruta typ, samatha är så klockren. Haha

Sen blev de att dela på en pizza efter de. men nu ska jag nog ta och sova. Imorgon blir de att åka till skolan 11.00, hemma vid 17.00 och då är de bara att springa bort till jobbet och jobba till kl 21.00. Sedan blir de kanske filmmys =)

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback