Im doing it for me.

Idag vaknade jag lite sent, ooops. Men har snälla kurskamrater. Träffades på hembagarnas, men när jag kom hade de ju redan gjort klar dagens planering :P sen tog jag och sandra cyklarna bort till friskhuset och tog en omgång träning. 30 min på crosstrainer, 1 h i gymmet och sen 10 min på en annan slags crosstrainer. =)

Mötte upp jessi och ner på stan. Sen hem och duscha, så en promenad bort till mormor och tog en fika med henne. Sen hem, åkte iväg och handlade med pärona. Handlade mig ett par nya hörlurar, så är de fint väder imorgon ska jag ta mig en morgonpromenad innan frukost. =)

Ja sen har inte mkt hänt. Tråkdag, inte har de blvit nå pluggande idag häller. men ska sätta mig så snart vi vart ute med hundarna, ska försöka göra klart den andra tentan idag. Så jag kan konsentrera mig på juridiktentan tills veckans slut. Tänkte jag skulle vara klar med dem denna vecka och ha nästa vecka och finslipa på dem.

Jaja. nog om de. mors goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback