inte okej...

I fredags var de skola, åkte vid 11, redovisning. Blää men de gick ju bra, men nervöst med att grupperna skulle opponera på varandra, inte gjort de tidigare, men de är ju nyttigt med både positiv och negativ kritik.

Ja sen hem, hemma vid 17.00 och då var de att springa bort till jobbet på en gång. jobbade till 21.00 sen bjöd jessica på mumsig mat och så blev de film på de, trevligt =)

Lördagen började med träning kl 10.00, sen ner på stan med jessi, handlade present och lite annat gott på glasbanken. Sen var de bara hem och göra sig iordning inför kvällen.
Kl 18.00 traskade jag och jessica bort till nävertorp, helvete vad de var jobbigt med all packning, dator, alkohol och så. Två gnälliga tjejer var de iaf. Väl hos mathias rullade de in folk. trevligt trevligt. Men jag lär mig aldrig, alkohol och PMS går inte ihop. Vet inte ens varför men jag gick därifrån utan att säga ett ord till någon, grät som en tok påväg hem. Men sen fick jessica med mig ut på statt iaf och det var ju trevligt, men påväg hem grät jag lite mer. Blir bara så trött på att bli ignorerad, jag har inte gjort något =(

Men iaf, så måste jag ta tag i detta, det går ju fan inte att känna sig såhär 1 gång i månaden, och det är precis som att hjärnan spelar en ett spratt, man vill inte finnas alls och allt är bara fel. Svårt för andra att förstå när man inte har de själv och det är även svårt att förklara. Men oftast har tårarna inga grunder alls, de bara kommer. Så imorgon ska jag ringa min gynekolog och boka tid så att jag kan få hjälp med detta.

Trotts allt var de en mkt trevlig kväll, bara jag som beter mig väldigt underligt. hehe

Idag har jag varit ute i ramsjöhult och gått tipspromenad, vita tygskor och bara en massa träskmark, gissa om skorna var skitiga sen, så nu har de fått sig en omgång i tvättmaskinen. hehe.
Var hos fia och drack en kopp kaffe oxå. Städat mitt rum har jag oxå gjort, nu har jag laddat upp men lite godis så ska jag försöka ta tag i pluggandet, men de lockar inte de minsta idag.

Imorgon blir de grupparbete, träning och så tänkte jag ta en roadtrip till norrköping. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback