love is all that matters after all.

Vaknade upp 07.30 idag av att solen sken rakt i ansiktet, underbart =) Tog mig upp, åt lite frulle och så sen åkte vi ut i skogen med hundarna. =) Så lite fika på altanen efter de. Mysigt så.

Sen försökte jag sätta mig med böckerna. Men konsentrationsnivån ligger på noll just nu. Idag har pollena varit riktigt elaka mot mig. Svårt att förstå om man inte har de problemet själv, inte häller de lättaste att förklara hur de känns, men man är TRÖTT, som sagt svårt att hålla fokus, och man känner sig irriterad i näsa och ögon. Typ som en förkylning fast endå inte.

Sen mötte jag upp jessi och vi begav oss till fian, som fyller 23 idag, Grattis tjejen! =) där bjöds de på smörgåstårta och trevligt sällskap, man får sig alltid ett gott skratt med dem. :P

Sen hem, då åkte vi iväg till strångsjö och kollade in huset vi ev ska buda på sedan lite handling. Så hem igen och så blev de en långpromenad med jessi och mat på de =)

Jaja, får se vad resten av kvällen har att erbjuda. Iväg till tjejerna eller försöka ta tag i allt annat som behöver göras när de gäller skolan. Jag vet ju vad som lockar mest men även vad som är mest i behov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback