måndag= nya söndagen

I'd find a million ways to say I love you
Sing a million songs to make you smile
But I can't turn back time
And I can't make you mine
It's impossible


Jaha, förkylningen inte mycket bättre idag inte, om värre. =( dumma, dumma, dumma, försvinn!

Ja annars då, for ner till bibblan en sväng förut för lite grupparbete. Sen har jag plockat ihop lite saker till loppis. =) hoppas på att man kan tjäna några extra kronor iaf. Hittade min gamla klocka, tycker den är riktigt fin, men när jag fick den var jag tvungen att göra den mindre, sen ett tag senare var den alldeles för liten och nu när jag satte den på mig är den större än någonsin. Haha.

Kommer och tänka på en kjol jag fick när jag var liten, bara älskade den men den var alldeles för stor för mig, sen några månader senare fick jag inte alls på mig den. Haha. Illa.

Som man kände förut på söndagar har ändrats till måndagar för min del. Haha. Undra varför?
skumt. Den dag då jag känner mig ensam, rastlös och lite annat som hör till.

Snart kommer jessi förbi en sväng, sedan ska jag bort till Johanna på lite födelsedagsfika och prat. Kanske skulle ta hand om lilla Lukas en stund oxå. =) Ja sen måste jag hinna med att sätta prislappar på alla saker, plugga och så skulle jag laga maten idag oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback