motto

Ett tryggt inre ger ett vackert yttre! mitt nya motto här i livet.

Något jag verkligen tänkt på de senaste veckorna, och någonting jag ska arbeta med! =) Satt på jobbet för ett tag sen och läste Grabben i kuvösen bredvid. Mycket intressant bok. Och nu håller jag på att läsa den andra boken han har skrivit, handlar om en kille med CP skada. Står mycket tänkvärda saker i de böckerna. En rekomendation att läsa, verkligen.

Och apropå ingenting så har en gammal vän uppstått från ingenstans... Gjorde ett försök till att få tillbaka mina pengar eftersom jag just för tillfället är fattig som en gammal kyrkråtta, ligger nog väldigt mkt minus på mitt konto. Dessutom fyller typ alla år nu så jag vet varken ut eller in. =( men men de försöket gick inge vidare, så skickade ett mejl och bönade och bad på mina bara knän, inte för att jag tror att de kommer funka men. Som sagt, värt ett försök iaf.

Ne, duscha och sen sova eller nått. =) Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback