musikal

Vart och kollat på systers musikal =) Och Angelica hittade en biljett till jessi så att hon kunde följa med oxå. hihi. Shit, de va 8 år sedan man hade sin. Känns som igår men tänker man så var de fan inte igår. Haha
Sen blev de att laga matlåda eftersom jag totalt hade glömt bort att jag hade heldag i skolan imorgon. Så greys och sen rehab with dr drew, tycker de är kul och intressant att titta på, läser ju trotts allt drogförebyggande i skolan.

Har funderat hela dagen, känner verkligen att jag måste göra det och det är nu på en gång. Annars kommer det bli som förut, att jag inte tar tag i det och så hamnar jag här igen...Men frågan är vart man ska och utan pengar dessutom, men jag måste försöka. Jag klarar inte detta själv iaf, det är en sak som är säker. Och nu har jag kommit till en punkt där jag känner att förändring krävs! Det är inte sunt varken för mig eller för någon annan. Jag vet att jag har vänner och familj som stöttar mig men det blir för mkt det förstår jag gott och väl.

Ne, ett avsnitt av andra avenyn, sen sova. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Stöttar dig vännen!

2010-05-06 @ 10:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback