no place to hide.

Ja som sagt var jag nere på bibblan en sväng förut. Sedan kom jag hem full med energi så tog tag i städningen här hemma, göra mamma lite glad. =)

Sedan kom emelie o och mikis förbi och sen kom Johanna, lukas, emelie och jessi på lite fika. =) Sen tog jag och jessi en cykeltur, bort till nävertorp, backavallen, djulö och så tog vi mördarbacken (gatstuberg) upp, helvete vad de var kämpigt, kändes som att man inte kom en centimeter och tungt var de som tusan, men vi besegrade den =) Sen blev de och ta en cigg på en parkbänk med utsikt ut mot djulöalle, fick dessutom sällskap av ett litet rådjur :P Sen hem för lite mat.

Efter de har inte mkt hänt, läst lite och tv:n såklart.

Dagarna går, det är egentligen hur bra som helst. Men jag är inte nöjd med tillvaron. Har en känsla i kroppen som bara växer sig starkare. Jag vill inte ha den, gör vad som helst för att få den att försvinna. Men något som varit hela livet kan inte bara försvinna sådär. Jag är den jag är, inte det lättaste att ändra på bara sådär. Nog svårt att förstå att detta är ett stort bekymmer för mig. Det finns dagar då jag inte vill mer. Funderar på om flytt och ett jobb skulle hjälpa mig, för här kommer jag alltid vara jag, kommer alltid vara såhär. Små saker som kankse andra inte skulle fundera eller bry sig så mkt om lägger sig inom mig och gror. Jag vill inte vara jag!

Kommentarer
Postat av: S

Du ska vara du det är därför man umgås med dig Emma

2010-05-06 @ 10:43:29
Postat av: Jessi

håller med föregående ... =) fast jag förstår samtidigt vad du menar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback