;P

Haha jag är bara för bra ibland, NOT! Eller jo alltså jag är bäst men när det gäller att komma i tid till morgontåget så är jag SÄMST! Svängde av vid konsum imorse och ser att tåget står inne, panik! Men kunde inte springa pga mina lungor som inte riktigt hänger med på morgonen av 2 anledningar, pollen och rökning, ingen bra kombination de. Men ja tillbaka till där jag var, gick fort, väldigt fort, kommer upp och läser av mitt pendelkort, och i samma sekund går tåget. Där försvann 1 resa och jag står kvar i Katrineholm. Ringer min kära mor som var villig att låna ut bilen, har världens bästa mamma =)

Tog mig iaf till etuna och körde lite grupparbete. Sen tillbaka till k-holm. Meningen var att plugga men så blev inte fallet, åt lite och blev riktigt trött. Så kom jessi, jag skulle bjuda på kaffe men de fanns ju inget hemma, några timmar senare blev de kaffe iaf. Promenad med hundarna, tv tittande men jessi lyckades ju somna. Sedan en glass i solen. Underbart =)

Pratade med mamma förut om min lilla skrivkramp jag lyckats få. Förmår mig inte alls att plugga, sätter mig med böckerna men det finns ingenting innanför skallen. Beror nog mkt på att man börjar känna stressen. Pratade om att man kanske skulle ha lite miljöombyte, göra som många författare gör. Hon tyckte då att jag kanske skulle ta och fråga papsen om man inte kunde vara i stugan ett par dagar, men vet inte riktigt om jag skulle våga vara i kvarsebo helt själv. Hehe. Men imorgon blir de nog att höra med mormor om jag kan sitta där.

Och till helgen blir de inte mkt nöjen för min del, för här måste de skrivas. Men kan ju vara skönt de. Skulle bara behöva hitta någonstans att vara, där man kan vara ifred. Även om de inte är någon hemma i huset så går de iaf inte att sitta hemma.

Ne, ta och sova. Planerar en morgonpromenad imorgon innan de är dags att starta dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback