plugg, plugg, plugg

Gårdagen bestod mest av pluggande. Men tog mig en paus och åkte med fian till mathias en sväng.

Idag blev de varken grupparbete eller träning då de strula till sig lite. men har pluggat på tentorna så.
Jessi kom förbi på en kaffe en sväng, satt ute på trappen och njöt. Men fan vad solen tar, av den lilla stunden vi satt där hann jag få märken efter linnet :P

Nu ska jag snart iväg och jobba. 16-21. Sen blir de förmodligen en cykeltur. behöver få igång mina ben då jag har jordens träningsvärk i jumskarna, kan för fan inte ens gå. Gör så satans ont. Musklerna är precis spända, känns till och med i vila. Haha.

men imorn är de på´t igen. =)

Ne, göra nått vettigt innan de är dags att cykla. Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback