ready to move on?!

Tog mig inte upp skapligt idag, men min förkylning tar kål på mig, och de blev ju inte direkt bättre av att pressa kroppen till max och cykla upp för den där backen igen :P

men men iaf, tog mig bort till jessi efter 11 och drack lite kaffe, sen blev de en cykeltur med henne när hon skulle till jobbet. Sen har inte mkt hänt, jessi kom förbi en sväng när hon hade jobbat, så skulle hon fixa lite ärenden och jag skulle passa på att plugga en stund, men de går liksom inge bra. Noll fantasi idag. Dagar som dessa ska man nog låta bli att skriva, försöka läsa så mkt som möjligt ist.

Men snart kommer jessi tillbaka, då ska vi ta en sväng till mormor och snylta kaffe av henne :) Ja sen ikväll blir de söder 9:ornas musikal, syrran spelar ju, så de ska bli spännande =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback