skriva av sig lite.

Ingen morgonpromenad idag häller, fyy mig! Men jessi kom förbi på en kaffe vid lunch, sedan mötte vi upp emelie och Johanna för en lunch på stan, så trevlig så =) Händer ju inte så ofta nuförtiden, men känns som att de kommer att bli ändring på den sociala biten när skolan är klar för sommaren.

Nu ska jag sätta mig och plugga. Men var ute med snigeln (ariel) och fästingen (ziza) en sväng innan. perfekta smeknamn på de små liven, ariel går så sakta så sakta så man får släpa med henne, och innan ziza klippte av sig allt hår så såg hon ut som en fästing, litet huvud och stor kropp och så har hon ju en förmåga att jucka på ariel ibland oxå. Haha

Hade precis en diskussion med systra min, eller ja de var väl mest gap och skrik. Tycket det är så tråkigt att alltid få höra "Men flytta härifrån då" eller "stick härifrån" Man känner sig så välkommen i detta hem. =(

Men blir så less på att när man ska laga mat så ska det göras exakt när hon vill det. Hade tänkt laga tacopaj idag men nu vet jag faktiskt inte om jag har någon lusst längre för det är inte tacksamt alls. Jag har alltid sen liten gjort mig förtjänt av det jag får genom att hjälpa till hemma, jag plockar och donar, tvättar och plockar i och ur diskmaskinen. Men jag har nog aldrig och då menar jag aldrig sett att någon annan gjort de? Men ändå får man allt när man vill, konstigt! Så på så sätt tycker inte jag att jag är bortskämd på samma sätt, men får alltid höra att man är det. Tråkigt.

men när man inte ens kan hjälpa till att gå ut med hundarna utan att börja gapa och skrika. Ne då får de vara nog! Även om ariel inte är min hund så tar jag väl ut henne ändå, tänk på dem åtminstone!

ne plugga var de. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback