time to sleep.

Mitt humör försvann fort förut. Stressad över pluggandet och det är svårt att få vara ifred här. Jag fick mkt gjort när det gällde pluggandet på jobbet och då är de fan illa. Men men, glad för de, kom ju någonstans iaf. =)

Jessica kom hit förut en sväng. sedan for jag som sagt iväg till jobbet mellan 16-21. Skönt att få komma dit, tänka på någonting annat, känslan jag hade innan försvann, ja och det är jag glad för, inge roligt att känna att man bryter ihop vilken sekund som helst.

Efter jobbet mötte jessica upp mig, så gick vi hem till mig och kollade på hollywoodfruarna. Och nu har jag fixat och donat med lite skolsaker, hade tänkt plugga men tar nog det på tåget imorgon, behöver sömn. hehe

Önskar man hade fler timmar på dygnet ibland, känns som att så många man vill umgås med glöms bort, eller ne klart de inte glöms bort men de blir inte så mkt till att umgås med alla som man vill.

ne, va de sova kanske. Tåget till etuna 07.00 imorgon bitti. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback